کوچولوی مامان

2ماه و 20 روز

1390/9/23 9:25
نویسنده : مامانی
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزاران سلام به شمایی که این وب رو می بینین و یه سلام مخصوص به کوچولوی خودم که هنوز نمیدونم دختره یا پسره! فرقی نداره عزیز دل مامان هرچی میخوای باش فقط دعا می کنم، از ته ته دل، که سالم باشی، سالم و بی عیب. "الهی آمین"

امروز که دارم این مطلبو میذارم کوچولوی من ۲ ماه و ۲۰ روزشه.. فردا تاسوعاست.. تو این روز هرجا رفتین روضه و دلتون شکست واسه سلامتی نی نی من هم دعا کنید. اینجور که میگم فک نکنی طوریشه ها. نه! اونایی که مامان شدن می فهمن من چی میگم. یه استرس طبیعی و بی خود.

الهی سالم باشی عزیزکم. راستی تا حالا دو بار رفتم سونوگرافی. عکس هاشم دارم. نگه داشتم تا بهت نشون بدم. خیلی بزرگ شدی.. شکممو حسابی پیش آوردی! به هرکی میگم میخنده آخه میگن تا ۴ماهگی شکم پیش نمیاد!! خوب من چی کار کنم که تو اینقد تپلی؟؟!!!

اینقد ماه های اول اذییت مامانی کردی که نمیدونی... هی حالت تهوع... هی معده درد... هی غیبت سرکلاس های دانشگاه... (یه دونه از درس هام در حال حذف شدنه، البته باباییت نمیدونه! امروز اومدم تا با استادم حرف بزنم که غیبت هامو موجه کنه) الان یعنی بهترم که اینجام اما بازم صبح ها یه خورده ای... فدای سرت مامانی تو سالم باش من حاضرم جون بدم برات

خب.. خوشکل مامان واسه امروز کافیه. تو هم نمیتونی اینقد به کامپیوتر خیره بشی آخه میگن واسه چشم خوب نیست. البته این حرفو الان میزنن.. ۷-۸ سال دیگه خدا میدونه باز چی بگن!!

خداحافظ قربونت بشم. قربون بابای مهربونت هم میشم که اگه صبوری هاش نبود من تا الان دوام نمی آوردم.. دوستون دارم. همه زندگی من شما دوتایین.

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان یاس
28 دی 90 16:55
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید
مامان حسنا
19 دی 91 16:45
عزیزم ایشالا نی نی جون به سلامتی دنیا بیادو قدمش خیر باشه براتون....اگه میشه لینکم کنید و منم شمارو لینک میکنم که باهم در ارتباط باشیم.اگه زحمتی نیست پیش ماهم بیاید
تبادل لينک
18 تیر 93 7:15
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --